درخواستی ... Almdev BusinessSkinForm 9.35 Full Source و DynamicSkinForm VCL 12

اینو یکی از دوستان بنام Ebe خواستن که برتون میزارم

DynamicSkinForm VCL 12

Version 12.31 released (7 April, 2011) Full source for all Delphi IDE.

DynamicSkinForm VCL library help you to create applications with skins. Skins support forms, menus, hints, many standard and non-standard original controls. Skins with many objects, effects help you to create standard and non-standard cool applications (like WinAmp, iTunes) Also you can create your skins with special editor

دانلود

لینک کمکی

لینک کمکی

لینک کمکی

Almdev BusinessSkinForm 9.30 Full Source

Version 9.30 released (24 March, 2011)
Full Source, D5 - DXE / C++ Builder 5 - C++ Builder XE

دانلود

لینک کمکی

لینک کمکی

لینک کمکی

عید سعید فطر بر شما بزرگواران مبارکباد

با آرزوی قبولی همه عبادات و اطاعات دوستان عزیز در ما پرخیر و برکت رمضان و حفظ ارزشهای اندوخته شده

التماس دعا ...

دوستان عزیز من از همه شما التماس دعا دارم سید جان قربان جدت بشم من همیشه دعات می کنم اما اگه نفسی باشه نفس شما که حقه پس ما را هم حتما دعا کنید من ملتمس دعاهای قشنگتونم که فقط دیگران رو دعا میکنید .... یا حق ...

دانلود کتاب راهنمایی مقدماتی بهینه سازی وب سایت

دانلود کتاب راهنمایی مقدماتی بهینه سازی وب سایت

بهینه‌سازی موتور جستجو ( ‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 39
زبان: Persian
حجم فایل: 0.718 مگابایت

تاریخ انتشار: 09:15 - 90/5/15

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود کتاب راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده MySQL

دانلود کتاب راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده MySQL

یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای (RDBMS) است که امکان ذخیره سازی، جستجو، مرتب کردن و بازیابی داده ها را فراهم می کند.
سرور MySQL به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده ها را می دهد و دسترسی افراد معتبر به داده ها را تسریع می کند. بنابراین MySQL یک سرور چند کاربره و چند ریسمانه است. اگرچه تاریخچه پیدایش MySQL به سال1979 بر می گردد اما عرضه عمومی آن از سال 1996 آغاز شده است. این سیستم مدیریتی پایگاه داده، رایج ترین پایگاه داده کد باز (open Source) محسوب می شود.
رقبای اصلی MySQL عبارتند از: PostgreSQL, SQL Server, و Oracle. در برابر این رقبا، MySQL از مزیت های زیر بهره مند است:
کارائی بالا
هزینه پائین
سهولت پیکربندی و یادگیری
قابلیت حمل
در دسترس بودن کد اصلی
خدمات پشتیبانی مناسب

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 96
زبان: Persian
حجم فایل: 3.98 مگابایت

تاریخ انتشار: 10:45 - 90/5/14

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود کتاب آموزش CSS 2

دانلود کتاب آموزش CSS 2

الگوهای آبشاری یا سی‌اس‌اس (CSS)، روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب اند. الگوهای آبشاری از جنس زبان‌های نشانه‌گذاری، با ساختار متن ساده رایانه هستند و درون هرکدام، دستورهایی آبشار مانند و پی‌درپی، برای چگونگی نمایش هر صفحه وب افزوده می‌شود. به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره‌ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند.

در بحث طراحی با استانداردهای وب، همه ساختار گرافیکی و تصویری صفحه‌های وب باید درون این الگوهای آبشاری قرار گیرد و لابلای صفحه‌های وب نباید دستورهایی از این جنس، برای درج چگونگی نمایش صفحه‌ها نوشته شود. به بیانی دیگر، ساختار سند و متن در هر صفحه، باید پاکیزه باشد و دستورهای چگونگی نمایش و زیبایی، همگی یکسره در الگوهای آبشاری افزوده شوند.

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 51
زبان: Persian
حجم فایل: 0.408 مگابایت

تاریخ انتشار: 10:30 - 90/5/16

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی JavaScript

دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی JavaScript

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.
علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و ... در این زبان هم یافت می‌گردند.
این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.



مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 164
زبان: Persian
حجم فایل: 40 مگابایت

تاریخ انتشار: 11:05 - 90/5/19

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود کتاب آموزش معماری SQL Server

دانلود کتاب آموزش معماری SQL Server

مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یا مایکروسافت سی‌کول سرور (به انگلیسی: Microsoft SQL Server) یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.

برخی از ویژگی‌های این سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها به این شرح است:
- بانک اطلاعاتی رابطه‌ای
- امکان استفاده از: trigger, View, Stored procedure
- پشتیبانی از XML
- بسیار قدرتمند و بدون محدودیت حجم و تعداد رکورد
- پشتیبانی از FullText Search برای سرعت در بازیابی اطلاعات و استفاده از زبان طبیعی در جستجوها

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 227
زبان: Persian
حجم فایل: 62.7 مگابایت

تاریخ انتشار: 09:10 - 90/5/25

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود آشیانه شماره 6 - مجله الکترونیکی هک و امنیت

شماره ششم از مجله آشیانه (میدونم که زیاد به وبلاگمون مربوط نیس اما ارزش خوندنش خیلی بالاست) پس از دستش ندین! ...

دانلود آشیانه شماره 6 - مجله الکترونیکی هک و امنیت

عناوین مجله آشیانه شماره 6:

- رقابت هکرهای ایران در آ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پای دانشگاه شریف

- بررسی آسیب پذیری‌های امنیتی RFU
- آموزش نصب فایروال کاربردی
- ویژگی‌های امنیتی جدید در ویندوز ۷
- نگاهی به وضعیت هرزنامه‌ها در جهان
- تولد یک ماهگی گوگل پلاس با بیش از ۲۰ میلیون کاربر
- ساخت هواپیمای جاسوسی با قابلیت هک
-  و ...

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 34
تاریخ انتشار توسط ناشر: 1390.05.30
زبان: Persian
حجم فایل: 3.82 مگابایت

تاریخ انتشار: 11:45 - 90/5/30

دانلود

منبع :  http://p30download.com

پسوورد : www.p30download.com

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Expression Web

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Expression Web

یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد.

مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web 2007 نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

دانلود    منبع : www.p30download.com رمز فایل : www.p30download.com

جناب شجريان! برای لندنی‌ها تصنيف نمي‌خوانيد؟

عصر امروز نوشت:

هر روز بسياري از معترضان به سياست هاي كشور انگليس در خيابان‌هاي لندن و ديگر شهرهاي اين كشور به بدترين شكل "سركوب " مي‌شوند تا مدعيان وجود آزادي بيان در كشورهاي غربي و كساني كه سنگ اين كشورها را به سينه مي‌زدند، اين روزها رويي براي بيان ديدگاه هاي خود و "آفتابي " شدن در انظار عمومي نداشته باشند.

مصاحبه‌هاي شجريان با بي‌بي‌سي فارسي، صداي آمريكا، سي‌ان‌ان، تلويزيون استراليا و ... به خوبي نشان داد كه شجريان هيچگونه اعتقادي به مباني اصلي نظام جمهوري اسلامي كه برآمده از خواست و اراده عمومي ملت ايران است ندارد، به گونه‌اي كه در مصاحبه تيرماه سال 1388 با شبكه بي‌بي‌سي فارسي به نوعي مواضع دولت دهم را به انتقاد گرفت و هتاكي‌هاي فراواني را نثار شخص رئيس جمهور قانوني مردم ايران كرد. وي در مصاحبه ديگر با همان شبكه كشور بريتانيا اين بار نه رييس جمهور بلكه مستقيما حضرت امام خميني (ره) آن يار سفر كرده را در تيررس سخنان نسنجيده خود قرار داد و از اين كه صدايش بر تصاوير پياده شدن امام راحل از هواپيما در سال 1357 از تلويزيون پخش مي‌شود به شدت انتقاد كرد و اعلام كرد كه من اين آهنگ را براي ايشان نخوانده‎ام!

شايد مهم ترين اقدامي كه شجريان در راستاي سياست هاي دولتهاي غربي انجام داد، خواندن تصنيفي بود به نام "زبان آتش "؛ تصنيفي كه سكانس آخر مستند بي بي سي فارسي در خصوص وي نيز به آن اشاره دارد و با پخش اين تصنيف مستند بي بي سي به پايان مي رسد، البته ديالوگ هاي آخر شجريان نيز جالب توجه است كه در پاسخ به سوال مجري كه مي پرسد: و آخرين ترانه اي هم كه شما خوانديد زبان آتش بود كه شعر مشيري بود و مدتها پيش گفته بود؟ اون چه ربطي به زمانه فعلي داره؟

شجريان: خوب بعد از انتخابات ما يه چيزايي ديديم كه حقيقتش ديدم كه بايد بگيم تفنگت رو بگذار زمين. آدم به روي برادرش كه آتش نميگشايد. حرف حسابي رو بايد جواب درست و حسابي داد.

وي در اين تصنيف مي خواند:
" تفنگت را زمين بگذار
كه من بيزارم از ديدار اين خونبارِ ناهنجار
تفنگِ دست تو يعني زبان آتش و آهن
من اما پيش اين اهريمني ابزار بنيان كن
ندارم جز زبانِ دل ، دلي لبريزِ از مهر تو "

ادامه نوشته

حمایت‌تمام‌قد"شرق"از سرکوب معترضان انگلیسی

روزنامه شرق در اقدامی عجیب به حمایت کامل از اقدامات سرکوبگرانه پلیس لندن علیه معترضین به وضعیت اقتصادی این کشور پرداخت.

به گزارش رجانیوز، این روزنامه اصلاح‌طلب در یادداشتی به قلم صادق زیباکلام به تمجید نحوه برخورد پلیس لندن با معترضین پرداخته و بدون اشاره به دستگیری بیش از 1100 نفر از مردم و همچنین کشته شدن یک جوان 26 ساله توسط پلیس، رویکرد نیروهای امنیتی و انتظامی انگلیس را بر مدار دموکراسی و خویشتن داری ارزیابی کرده است!

شرق همچنین در گزارشی که درباره این حوادث منتشر کرده، معترضان را "هولیگان‌های سیاسی" نامیده است. هولیگان‌ها به آشوبگران انگلیسی در ورزشگاه‌های این کشور اطلاق می‌شود.

این روزنامه در بخش دیگری از مطالب خود درباره درگیری‌های اخیر لندن، مجددا به معترضین حمله کرده و آنان را وندال - خرابکاران اجتماعی - نامیده است.

گفتنی است تلویزیون دولتی انگلیس "بی‌بی‌سی" هم از این ادبیات برای گزارش از درگیری‌های لندن استفاده می‌کند.

 

کد خبر:98530 -منبع خبر : رجانیوز

عکس: ماه رمضان در کشورهای اسلامی

مسلمانان سراسر جهان در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن به عبادت و نیایش پروردگار یکتا می پردازند

ادامه نوشته

درخواست دوستان : Data Access MySQL (MyDAC) Version 5.90.0.57 D5-D2010  

Data Access Components for MySQL (MyDAC) Version 5.90.0.57 D5-D2010 Full Source

اینو به درخواست یکی از دوستان به نام حسن آقای گل میزارم امیدوارم مفید باشه (این البته آخرین ورژنیه که ریلایز شده ... ) نسخه کامل و فول سورس! : دانلود  لینک کمکی لینک کمکی لینک کمکی

   

آموزش نرم افزار Rational Rose

آموزش سریع Rational Rose که معرف دوستان هستش ک هبرای مهندسی نرم افزار و رسم UML ازش استفاده میشه دانلود

رمز : www.softgozar.com

مرجع : www.softgozar.com